قیمت گیت ورود و خروج

 عوامل موثردر قیمت گذاری  گیت های ورود و خروج  

قیمت گیت های کنترل تردد بسیار متنوع بوده و به دلیل وارداتی بودن بخش عمده از مواد اولیه مانند استیل، موتور و سنسور های ایمنی و متغیر بودن قیمت دلار امکان درج قیمت در سایت امکانپذیر نمی باشد لذا جهت مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

شرکت هوشمند سازان بیتا به عنوان تولید کننده گیت های کنترل تردد، با تکیه بر توان فنی و مهندسی مدیران و کارشناسان خود و فارق از هرگونه شعارهای بهترین و اولین و غیره، با هدف تناسب کیفیت و قیمت محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه نموده است.

گیت ورود و خروج پرسنل

فاکتورهای تعیین کننده قیمت گیت کنترل تردد چندین مورد می باشد:

  • قیمت بر اساس نوع کاربری:

انواع گیت کنترل ورود و خروج با اهداف مختلف و برای کاربردهای متعدد طراحی و تولید می گردند که تعیین کننده قیمت آنها نیز می باشد. گیت امنیتی برای مکانهایی که از حساسیت امنیتی بالا و تجمع و هجوم افراد برخوردار باشند، طراحی گردیده است که قیمت گیت های کنترل تردد این نوع نسبت به دیگر گیت های ورود و خروج بالاتر است و یا گیت کنترل تردد شیشه ای برای مکانهای پرتردد که به سرعت تردد بالا نیاز دارند طراحی شده اند و قیمت نسبتا بالاتری دارند. در کل نیاز مصرف کننده و نوع کاربری گیت مهم ترین معیار قیمت گیت کنترل تردد می باشد.

در استاندارد گیت های کنترل تردد شاخصه ای بنام  MCB وجود دارد که نشانگر تعداد سیکل های کارکرد دستگاه می باشد تا دستگاه نیاز به اولین سرویس و یا تعمیر قطعه داشته باشد. مثلا این تعداد کارکرد برای گیت مترویی با کیفیت وسرعت بالا در حدود 3،000،000 سیکل می باشد.

  • قیمت گیت تردد بر اساس تعداد تردد

گیت هایی که برای مکانهای پر تردد طراحی می گردند می بایست از نظر ساختار بدنه محکم و سنگین بوده و ساختار مکانیکی آنها heavy duty پر کارکرد بوده تا توانایی مقاومت در برابر فشار ها، برخوردها و کشش ها را داشته باشند. این نوع گیت ورود و خروج در دانشگاه ها و مراکز آموزشی بزرگ، ایستگاه های مترو، استادیوم های ورزشی و همچنین این گیت ها در کارخانه ها و صنایع تولیدی بزرگ و.... نصب می گردند و قیمت گیت ورود و خروج این نوع بالاتر از دیگر گیت ها است.

  • قیمت گیت های ورود و خروج بر اساس جنس بدنه

 اصولا بدنه گیت های کنترل تردد از استیل، آهن با رنگ پودری الکترو استاتیک و یا از ترکیب از شیشه و مواد پلیمری ساخته می شوند. قیمت گیت های ورود و خروج که با بدنه استیل ساخته می شوند گرانتر هستند.البته کیفیت استیل و مواد اولیه مورد استفاده تأثیر قابل توجهی در قیمت تمام شده کالا خواهد داشت.

در گیت های تردد اسلایدینگ که عملکرد کشویی دارند و موانع به صورت حرکت افقی و خطی عمل می کنند جهت تامین امنیت تردد افراد و عدم برخورد باله ها با فرد نیاز به سنسور های خطی می باشد لذا تعداد سنسورهای نصب شده در گذرگاه گیت در قیمت تمام شده گیت تأثیر گذار می باشد.

  •  قیمت بر اساس کشور سازنده و برند کالا

گیت کنترل ورود و خروج در چند کشور اروپایی مانند آلمان، بلژیک، ایتالیا و هلند ساخته می شوند که بیشترین استاندارد ها را دارند و از بالاترین قیمت و کیفت این محصولات را به خود اختصاص داده اند.

کشورهایی مانند ترکیه، روسیه و اکراین نیز تولید کننده گیت های کنترل تردد می باشند و از رتبه پایین تری برخوردار می باشند. 

شرکت های بسیاری در چین نیز در سالهای اخیر اقدام به تولید گیت ورود و خروج نموده اند که بعضی از آنها قابل قبول بوده و بسیاری از تولید کننده ها برای کاهش قیمت محصول کمترین کیفیت را دارند.

همچنین در سالهای اخیر در داخل کشور شرکت های متعددی اقدام به تولید گیت کرده اند که بیشتر آنها مهندسی معکوس از محصولات اروپایی بوده و نسبتا کیفیت خوبی دارند ولی بعضی از شرکت ها بدون تست کافی و مهندسی مناسب محصول، کالایی را تولید کرده و روانه بازار نموده اند که از کیفیت مناسب برخوردار نبوده و موجب هدر رفت منابع و خسارت به خریداران شده اند. 

در مجموع می توان با اعتماد بر شرکت های نوآور و متعهد داخلی و بررسی محصولات تولیدی و رزومه آنها از کالاهای داخلی استفاده نمود و موجب شکوفایی این صنعت در داخل کشور گردید. همچنین قیمت گیت های ورود و خروج تولید داخلی بسیار مناسب و به صرفه می باشد.